Informatie

Datum en locatie

Donderdag 14 april 2022


Carlton President Utrecht
Floraweg 25
3542 DX Utrecht


Route: Google Maps


COVID

Samen met Carlton President Utrecht volgen we alle RIVM-richtlijnen om te zorgen dat iedereen op een veilige manier ons congres kan volgen.

Sinds 25 september 2021 is de 1,5 meter afstandsmaatregel vervallen en dien je o.a. bij het betreden van een horecagelegenheid, bioscoop, theater en eventlocatie een coronatoegangsbewijs (via de CoronaCheck-app) met geldige QR-code te kunnen tonen. Dit houdt in dat er bij de ingang van de locatie aan alle gasten om een geldige QR-code plus een geldig ID-bewijs wordt gevraagd, waarmee je kunt aantonen dat je gevaccineerd, genezen, of negatief getest bent. Eenmaal binnen vervalt dan de 1,5 meter afstandsmaatregel en tref je uitsluitend gasten met een geldige QR-code.
Indien je nog geen geldige QR-code hebt in de Corona check app, dan is het mogelijk om een testafspraak maken via www.testenvoortoegang.org. Kies dan voor ‘zakelijke bijeenkomst’- zonder evenementencode. De testuitslag mag niet ouder zijn dan 24 uur.

Kijk voor meer info en meestgestelde vragen op: https://coronacheck.nl/nl/

Doelgroep

Het Security Congres is bedoeld voor IT-security verantwoordelijken bij gebruikersorganisaties die de security binnnen hun organisatie naar een hoger niveau willen brengen. Deze doelgroep kan gebruik maken van het gratis toegangsbewijs*.

* Voorwaarden voor gratis toegang: je behoort tot de doelgroep en voert minimaal twee 1-op-1 gesprekken, waarvan minimaal één op de congresdag. 
 

Vragen?

Neem dan snel even contact op.

Event-ontwikkelaar (inhoudelijke vragen)

Alucia Kanne
M: 06 53 65 99 78
stuur een e-mail

Congrescoördinator (logistieke vragen)

Annemarie Post
M: 06 53 63 38 29
stuur een e-mail

Klantenservice (inschrijving / aanmelding)

T: 020 – 23 56 400
(Klantenservice is telefonisch bereiken van ma t/m donderdag van 9.00 – 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 – 12.00 uur)
stuur een e-mail

Sales

Jeffrey Ploeg
M: 06 – 11 85 73 51
stuur een e-mail

Annuleringsvoorwaarden

Inschrijvingen zijn alleen schriftelijk te annuleren. In geval van annulering tot uiterlijk 4 weken voor de datum van het event, wordt een bedrag van €50 wegens administratiekosten in rekening gebracht. Meld je je binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kan je bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van de inschrijving gebruik laten maken.